Friday, November 21, 2014

21.4. 2013

Mä tukka liipassa raitilla astelen.

On raappahousuni persiistä ratkenneet.

Ja aamulla ihan itte oon viikseni leikannut taas.

Nyt hytkyn kuin mursu kohden vastaantulijaa, jaa.

Maatalouskaupan eteen parkkeeraan.

Nään Jokisen Uunon klapikonetta vahtaavan.

Uuno minut luokseen vinkkaa, se saa minut unohtamaan

että Siwassa on Juhla-Mokka tarjouksessaa, aa.


Sinä ja minä Esson baarissa,

sinä ja minä perunalaarissa.

Sinä ja minä Zetorin pukillaaa, aa.


Nyt nokka roikollaan kotia astelen.

Kahvin unohdin ja saan huutia, tiijän sen.

Sinä kyykit sikalassa, kumisaappaissa tietenkin.

On EU:n byrokraatit saaneet taas kaiken sekaisin, sin.


Tässä seison kuin patsas kun kunnon haukut saan.

"Millä aivottoman ukon saa tottelemaan"?

Sitten lompsin sisälle tupaan ja paan puuron kiehumaan.

Pian sinä ja minä taas yhteen sovitaan, aan.


Sinä ja minä kyntöpellossa,

häämatkalla oltiin kauppakeskus Sellossa.

Sinä ja minä ulkohuussissaa, aa.


Sinä ja minä aamulypsyllä,

viimeks naitiin joskus toissa syksyllä.

Sinä ja minä K-raudassaa, aa.


No comments:

Post a Comment