Friday, October 10, 2014

29.12. 2012


Kun on sattumoisin lauantai, niin tänään voisi joutessaan vaikka voittaa lotossa päävoiton. Olisi sille muutakin käyttöä kuin se joskus mainittu kivilinna ja sähköaita... Ihan ekana pitäisi tilata joltain pätevältä kuvanveistäjältä kaksi luonnollisen kokoista mursupatsasta, jotka sitten tulisivat reunustamaan ko. linnan suureellista sisäänkäyntiä.

Lisäksi minulla on haave bändistä. Tarkemmin sanottuna puliukoista kootusta orkesterista, jossa puliukot hakkaisivat peltipurkkeja ja tynnyreitä ja laulaisivat Ultra Bran biisejä. Minulla oli tuolle musikaaliselle aktille jo nimikin mietittynä, mutta olen autuaasti unohtanut sen.

Jos lottovoitto olisi oikein iso ja linnan ja sähköaidan ja mursupatsaiden ja puliukkojen sun muun tarpeellisen (mm. oma strutsi) jälkeen jäisi rahaa, perustaisin oman puolueen. Sen nimen sentään muistan, siitä tulisi Nihilistipopulistit eli NiPo. Nihilistipopulisteihin saisivat liittyä ihan kaikki, se ajaisi kaikkia asioita ja olisi myös kaikkia asioita vastaan! Siitä tulisi mahtava poliittinen triumfi ja voitonmarssi, minä hommaisin sille lottovoitollani mainosaikaa kaikilta kanavilta ja kaikkien lehtien etusivuilta. Minua haastateltaisiin joka ikisessä ohjelmassa ja sitten kirjoittaisin poliittisen ohjelmanjulistukseni ja pääteokseni jonka tekijänpalkkiot ylittäisivät EU:n budjetin. Sillekin pitää keksiä jokin vetävä ja persoonallinen nimi, kuten esim. "Kamppailuni" tai kansanomaisesti "Mun taistelu".


(myöhemmin)
Eipä ollut lotossa kuin yksi oikein. Höh, ja minulla kun jo oli puhelin kourassa että pääsen heti soittamaan kuvanveistäjälle.

No comments:

Post a Comment