Tuesday, September 9, 2014

19.11. 2012


No nyt saapui uusi lääkäriaika postilaatikkoon: Keskiviikko, 5.12, klo 12.00. Tuo sopii, se on semmoinen aika ettei tarvitse ahdistua päiväkausia etukäteen ja saa hoidettua aamutoimet jokseenkin normaalissa järjestyksessä.

Tänään kävin myös psykiatrisen sairaanhoitajan juttusilla terkkarissa, olen käynyt siellä harvakseltaan nyt kun ei ole ollut mitään akuuttia, ehkä kerran kuussa tai kahdessa. Lähinnä kyse on ollut siitä että ilmoittaudun ja kerron missä mennään, vaikka kyllä joka käynnillä puhutaan ns. asiaakin. Mutta kun terapia alkaa, nuo käynnit jäävät sitten pois.

(myöhemmin)
Katsopas vain kun kävi Jehovan todistelija pitkästä aikaa oven takana. Reppanan oloinen oli, siellä se mumisi. Sen verran mitä Pitkon ärinältä ja puhinalta kuulin, niin se kysyi että olenko minä koskaan miettinyt elämän tarkoitusta tai haluaisinko minä kysyä jumalalta jotakin. Minä sanoin että ei ole mitään kysyttävää ja kun ei Pötkölläkään tuntunut olevan, niin toivotin illanjatkoja ja löin oven kiinni.

Elämän tarkoituksestakaan en tiedä mitään enkä halua tietääkään, paitsi sen että elämän tarkoituksen kyseleminen ei ole ainakaan minun elämäni tarkoitus.

No comments:

Post a Comment